- December 2, 2022
- 169
- 225
- Karakter
- Archie Colon
Karakter RolePlay
1.EGYÉNISÉG
- A prioritásod egy bandában egy egyéni karakter létrehozása kell legyen. Az időt 1:1 arányban kezeljük a valósággal, és személyiségfejlődésre fókuszálunk egy életút végigvezetése helyett. ‘Age-up’-ok és nagyobb léptékű haladás az időben nem nagyon lesz az előbbi okból kifolyólag.
- A legunalmasabb dolog amit egy factionbe tehetsz az, hogy egy fiatal forrófejű karakterrel közeledsz. Egy ilyen karakter őrülten túljátszott már és őszintén szólva elég fájdalmas körülötte RP-zni sokszor. Hogyha az a terved, hogy a karaktered indulatos, hirtelen haragú, csak-az-akció-érdekli, könyörtelen gyilkos típusú karakter legyen, akkor arra sürgetlek hogy minél hamarabb gondold újra. Igen, léteznek ilyen emberek a valóságban, viszont garantálom hogy mindig lesz a frakcióban legalább egy ember aki már ilyen karaktert játszik megfelelő színvonallal.
Ezt észben tartva itt van pár dolog amit érdemes figyelembe venni. Tedd fel magadnak a következő kérdéseket:
Mit akar a karaktered?
- Tiszteletet, vagyont, barátokat, berúgni/beállni, családot alapítani, egy barátnőt/pasit, hogy egy bizonyos munkaterületen dolgozhasson stb. Van valami amit meg kell tegyen? Fenntartani egy drogfüggőséget, fizetni bizonyos dolgokért, gondoskodni egy családtagról?
Milyen képességei vannak a karakterednek?
- Tud főzni, tetoválni, hajat vágni, rappelni vagy énekelni, sportolni, jól verekedni, vagy született vezető?
Milyen a karaktered személyisége?
- Itt van egy lista a Sims 4 karakterek tulajdonságaival: https://sims.fandom.com/wiki/Trait_(The_Sims_4)
Nyilván nem mindegyik releváns, de sok közülük az és segíthet eldönteni milyen is legyen a karaktered. Írj le egy párat és tarts ki mellettük. A legfontosabb dolog, hogy bármi mellett döntesz a karaktered személyiségével kapcsolatban, valóban tarts fent ezt az ötletet és konzisztensen RP-zd a karaktered.
2.VAGYON
- Amikor RPzel figyelembe kell venned a karaktered vagyonát és hogy hogyan fog a vagyonod gyarapodni, csökkenni, vagy ugyanazon a szinten maradni az idő elteltével. Figyelni kell arra hogy az IC cselekedeteid hogyan befolyásolják a vagyonod egy realisztikus szinten. Van egy pár dolog amit át kell gondolni ezen a téren:
A bevételed:
- Az egyik első dolog amit fontolóra kell venned az, hogy mennyi pénzt keresel IC aktívan. Vedd figyelembe a korod, hogy van-e legális munkahelyed és hogy mennyire aktívan szerzel illegálisan bevételt in-game.
- Szóval például ha 18 éven aluli vagy, miféle bevételi forrása lenne a karakterednek? Kaphatsz pénzt a szüleidtől vagy a nagyszüleidtől, árulhatsz drogokat mikor nem vagy suliban, vagy pont amikor bent vagy; dolgozhatsz valahol részmunkaidőben. Amit viszont nem kéne csinálj az, hogy nagy bevételre számíts az utcákról kivéve ha különleges körülmények között vagy pl. kiszállt az oktatási rendszerből és aktívan árul drogokat.
Mi van akkor ha 18 fölött vagy? Kaphatsz segélyt az államtól, dolgozhatsz teljes munkaidős állásban, vagy kereshetsz pénzt illegális úton.
- A lényeg amit ki akarok emelni az, hogy ezek a dolgok sosem történhetnek NPC szerepjátékkal, semennyire sem. A szerveren túl sok NPC szerepjáték történik, nagyon lustának és műnek érződik. Például, ha sikerül egyszer eladnod drogot, az úgy kéne RP-zd, hogy egyetlen eladás történt. Hogyha mutatsz egy élményképet egy drogeladásról, akkor csak az a pénzed van amit abból az egy eladásból nyertél. Ne adj el fél gramm füvet és tegyél úgy mintha egész héten szállítottad volna az embereknek, ezt ténylegesen meg kell tenned.
- Ugyanez érvényes a legális munkahelyekre. Hogyha legális állásod van valahol, a legkevesebb amit megtehetsz az, hogy egy-két naponta odamész és bemutatsz egy kis PC RP-t a munkahelyed körül; mesélj egy Én soha nem szoktam káromkodni, hisz a szüleim erre neveltek! napról a munkában; a drámákról a kollégáid között stb. IC és tegyél bizonyosodj meg róla hogy mindenki tudja hogy mit dolgozol. Talán félj attól, hogy elveszíted az állásod és ezért ne vegyél részt bizonyos dolgokban stb.
Lakbér:
- Egy ház átlagára Las Vegasban $273.200, kiadó stúdióapartman $745, egy hálószobás apartman $905 és egy két hálószobás apartman átlagára $1120 havonta. (https://www.bestplaces.net/city/nevada/las_vegas) . Figyelembe kell venned, hogy a karaktered finanszírozni tudja-e az élete alapvető költségeit, és hogy aktívan RP-zel-e egy olyan bevételi forrást ami megengedi ezt a számodra.
Nem várjuk el, hogy abszolút módon RP-zd a költségvetésed és a pénztárcád az utolsó dollárig részletezve, ez nem lenne szórakoztató, viszont mindig a fejedben kell legyen, hogy “valóban fenntartható a karakterem élete jelenleg?” Ez pontosan elvezet minket a következő témához.
Fogyó/elkölthető jövedelem:
- Az elkölthető pénzed egy másik fontos faktor. Gondolj bele, mennyibe kerül még egy kisebb apartmant is fenntartani LV-ben, főleg hogyha nem egy államilag támogatott komplexumban élsz. Több pénzt keres a karaktered havonta mint $1500 IC és reálisan? Hogyha igen, az lenne a következő gondolata hogy ezt mind elköltse egyetlen ingre? Valószínűleg nem.
- Figyelembe kell venned hol helyezkedsz el a Little Tokyo-n belül létező vagyonskálán. Reálisan nézve az egyetlen személyek akik drága ruhákat és kocsikat birtokolnak csak a biztos alapokkal rendelkező, anyagilag sikeres karakterek. (Például Kenneth Nobukazu és Gabriel Hoga, akik legális, és illegális bizniszeknek egyaránt a fejei.)
Hogyha van egy specifikus drága tárgy, ruházat, vagy akár autó amit szeretnél behozni a karaktered életébe, nézhetsz rá úgy, hogy “Mit kell tennem hogy IC keressek ennyi pénzt?” és utána mutass be 10 drog eladást mielőtt elköltenéd a pénzt; észben tartva, hogy nem a legokosabb döntés a lakbéred árának egyharmadát egy ruhadarabra költeni. Mindig érdemes rákeresned tárgy árára ha nem vagy biztos benne mennyibe kerül.
Drog habitus:
- A harmadik dolog amit szeretnénk hogy átgondolj a droghasználat és ennek az ára. A drogok amiket elhasználsz anélkül hogy a legkisebb gondolatot ölnél abba hogy mennyibe is kerül, minden perc amit gondolkodás nélkül lenyomsz a torkodon, a füves cigi amire csak úgy bal klikkelsz, a lean amit egész nap kortyolsz mind pénzbe kerülnek.
3. ITT ÉS MOST SZEREPJÁTÉK
- A legjobb karakterek azok, akik mögött van tartalom, ez teszi őket egyedivé. Vannak sztorijaik amiket el tudnak mesélni és dolgok amik történtek velük; múltbéli tapasztalatok.
- Ezzel szemben, a karakterek amelyek unalmasak és egysíkuak azok, akik egyszerűen a világra reagálnak maguk körül ‘itt és most’. Olyan roleplayerek, akik szimplán kommentálják ami éppen történik, soha nem kezdeményeznének beszélgetést arról amit mostanában csináltak, vagy egy múltban történt dologról.
- Hogy ezt elkerüld, próbálj meg gondolni dolgokra amik a karaktered életében történtek és legyél kész beszélni róluk. Próbálj meg családot kiépíteni köréjük; a körülötted lévők azok akik a legjobban befolyásolják hogy kivé változol, nem feltétlen te. Adj magadnak családot, régi barátokat, akár egy testvért. Történhetett egy tragikus, vagy éppen egy nagyon boldog dolog az életedben. Ne félj túlzottan a clichéktől, amíg nem válik túlságosan gyakorivá. (pl. nem mindenkinek halhatott meg az anyja gyerekkorában a frakcióból)
Ne csak az éppen körülötted történő dolgokat kommentáld:
- ‘Ott mennek a rendőrök.
- ’‘Beefről beszél’
- ‘Ott megy Capone.’
- ‘Láttad hogy kint voltak a rimek?’
- ‘Nem csinálunk valamit?’
Helyette beszélj olyan dolgokról is, amik nincsenek éppen körülötted:
- ‘Ja, mikor még kölyök voltam…’
- ‘Emlékszel arra a hood dayre amikor…’
- ‘Képzeld, Capone ma mesélte nekem, hogy…’
- ‘Anyám azt mondta nekem, …’
- ‘Tegnap a csajomnál voltam, éppen… aztán ő… én meg…’
- ‘Baszki, cuzz. Ma suliban…’
4. GYENGESÉG
- Mikor volt utoljára, hogy aktívan RP-ztél gyengeséget? Mikor volt, hogy önszántadból elvesztettél egy verekedést amit reálisan nem lettél volna képes megnyerni? Mikor volt utoljára hogy a karakteredet megverték és csak feladta?
- Arra következtetek hogy a többségeteknek a válasz egyszerűen “soha”, mivel ilyen ritkán történik bármelyik magyar roleplay szerveren. Mindenki a legkeményebb, legtökösebb akar lenni és soha nem veszi figyelembe a karaktere határait vagy gyengéit.
- Ideje változtatni ezen, és tényleg elkezdhetnéd átgondolni azokat a szituációkat amikben a karaktered nem teljesítene jól. Például, ha 18 éves vagy és olyannal verekedsz aki 35 és már 20 éve a szettbe van, tényleg győzhetnél ebben a küzdelemben? Vagy azt kéne tenned aminek több logikus értelme van és hagyod annak a személynek hogy megverje a karaktered?
A fentiek viszont a fizikai küzdelemre vonatkoznak; viszont nyilván figyelembe kell venned a gyengeséget lövésnél is és mindig. Mikor volt utoljára, hogy IC-be átvitted hogy meglőttek?
- Egy lövésnek sokszor permanens következménye van. Veszíts el egy tüdőt és hagyd hogy ez befolyásolja az RP-det utána; legyen egy extrém fájdalom a kezedben mert olyan helyen lőtték meg; tele lehet sebhelyekkel a hasad mert sokszor meglőttek, vagy tolószékbe kerülhetsz stb.
5. HOOD POLITIKA
Put on és jump-in:
- A koncepció hogy valahogy ‘ki kell érdemelned’ egy put on-t szinte teljesen LSRP mítosz. A valóságban az embereknek örülnie kéne hogy új emberek akarnak csatlakozni a bandájukhoz, mivel a legtöbb bandatag szemében ez több erőt és több pénzszerzési lehetőséget jelent.
- Az ötlet hogy bizonyítanod kell, és utána ismét bizonyítanod kell a beugratás által szinte oximoronikus. A lényege a beugratásnak hogy teszteljék a személyt, hogy lássák, van-e küzdő tehetsége, és mégfontosabb a jellem, hogy mindent megtegyenek egy olyan szituációban ahol előre el van készítve a veszedelmük. Ezért a jump-in maga a teszt. Nem arról van szó, hogy bizonyítod magad és utána beugratnak, hanem a beugratás által bizonyítod magad. A feltétele a beugratásodnak az hogy az emberek bízzanak benned, ismerjenek a szomszédságból, vagy valaki ismer egy másik szomszédságból, vagy egy iskolai vagy családi kötelékből.
A hoodból valóvá “válás”:
- Ugyanazon lélegzetvétel alatt, nem mindenkinek kell átesnie a beugratáson. Ha vannak rokoni kapcsolataid, hogyha bizonyos emberekkel lógsz hosszú ideje vagy csinálsz valami mást ami bizonyítja az erődet; gyakran csak kapsz egy nevet és a hoodból való vagy attól a pillanattól.
- Ott van még a jelenség, hogy vannak aki claimelik a hoodot, pedig nem beavatott tagok. Néhány ember csinálja ezt, és nem feltétlen elutasított dolog manapság. Újra, ez különösen akkor a helyzet hogyha családi kötelékeid vannak, ismeretséged van a hoodon belül stb.
Homie Killing:
- A homie killing egy valós jelenség; kifejezetten a 79 Mad Swans és hasonló szettek jellegzetessége, viszont nem gyakori és mi nem nézzük jó szemmel. Őszintén szólva, az egyetlen oka hogy miért nem szeretjük a homie killinget az, hogy több RP-t teremt hogy ne ölj meg valakit, minthogy fejbelődd egy nézeteltérés miatt ahogy néhány frakció csinálja.
- A továbbiakban a fenti ok miatt tartsd távol magad a homie killingtől OOC szinten, és IC értelemben (függetlenül attól hogy ez jellemző-e a valóságbeli PBG-re vagy sem) a politikánknak is reprezentálnia kell ezt. Aki homie killt követ el, az put offolva lesz a hoodról. Senki nem kéne megússza kivéve ha a többség szemében jogos az eset. Vedd figyelembe a kapcsolatodat az adott személlyel, és hogy kinek a pártját fognád.
- Azzal hogy valakit put offolsz ahelyett hogy megölnéd új lépést teremtesz a karaktere történetében. Hogyha valaha put off-ban részesülsz nagyon reméljük hogy nem csak elhagyod a frakciót és feladod a karaktered; hanem inkább RP-zel a put off körül; talán találd meg az utad vissza a bandába vagy csatlakozz egy másik bandához és légy az ellenségünk. (Igen, ez lehetséges. Bár nem tudom hogy magyarországon mennyire fogékonyak rá a frakciók.)
DP és Put Off:
- A DP egy tag büntetése amiért nem követi a szett politikáját. Például elbasz valamit a pénzzel kapcsolatban vagy egy fontos emberrel tiszteletlen stb.
- Egy DP nem egy félvállról vett 2v1 kéne legyen, és sosem szabad könnyűnek lennie. Tőled függ hogy azt akarod hogy csak elviselje a személy vagy hogy küzdjön vissza. Mindig legalább 3 az 1 ellen kell legyen és az elszenvedő félnek hajlandónak kell lennie a sérüléseket RP-zni utólag. A karaktered meg kell tanulja a leckéjét a DP-ből és aktívan törekednie arra hogy ne kapjon DP-t; ismét vedd figyelembe a következményeket és a gyengeséget. Nem szórakoztató dolog megverődni 4 ember által és nem kéne könnyedén venni.
- Ha valaki karaktere rövid időn belül több DP-ben részesül, át kell gondolni egy put off lehetőségét. Ahogy korábban mondtam, egy put off nem kéne elriasszon. Egy put off nem feltétlen rossz dolog. Vannak akik méltósággal vesznek egy put off-ot mert elköltöznek a környékről vagy nem akarnak tovább bandások lenni. Ez nem azt jelenti hogy hirtelen mindenki utál téged.
Lehetséges hogy egy put off után visszaszerezd a homiek bizalmát és tiszteletét és visszafordítsd a folyamatot. Ezt elég menő lenne látni igazából.
6. KARAKTER IRÁNYELVEK
Különböző Gang Banger típusok:
- Erő orientált — Egy erő orientált bandatag azt nézi, hogy mi a legjobb a bandának. Ez a karakter azt akarja, hogy a saját bandája legyen a legnagyobb és a legjobb a városban.
- Pénzorientált — Ez a karakter kizárólag a pénzbeli nyeresége miatt bangel. Mindig fut a pénz után és meg is szerzi azt bármi áron.
- Tisztelet orientált — Ez a karakter csak azért bangel, hogy elnyerje azt a tiszteletet, ami a bandával való affiliánssága miatt jár neki. A társaiktól való tisztelet megszerzése az elsőszámú prioritás számára, legyen az diákoktól az iskolában, a bangelő családtagjaiktól vagy akár más bandáktól a városban.
- Drug Dealer — Ez a karakter az illegális narkotikumok eladására fókuszál. Ez a karakter valószínűleg ismer valakit, akitől drogokat tud beszerezni "nagykereskedésből", valamint egy kisebb dealert akinek terjeszt vagy akár magának az utcának. Lehet, hogy csak azért csatlakoznak a bandához, hogy védelmet nyerjenek az üzleteikhez, vagy jelenlegi bandatagoktól szerezzenek be drogokat, ami végül csatlakozásra készteti őket.
- Weapon Dealer — A név magáért beszél. Fegyvereket terjesztesz a bandád tagjai között, vagy megbízható társaknak azon kívül. Ehhez kötelező ismerni a terjeszteni kívánt fegyverek típusait és modelleit. Ennek a karakternek a szerepjátszása magába foglalhatja fegyverüzletek leszervezését a bandának, ügyfelek keresését, fegyverek módosítását és saját akaratból való üzletek lerendezését. Ez kétségtelenül az egyik legegyszerűbb út arra, hogy szerepjátszhass a frakción kívül is, aminek része vagy, mivel az önvédelemre mindig magas igény van a környéken. Ne feledd, hogy nem korlátozódik pusztán a fegyverekre, és reálisan sem könnyű, sem olcsó folyamatosan fegyvereket, például AK-kat beszerezni.
- Property Theft — Ez a karakter dolgokat lop. Legyen szó autókról, házakba való betörésről, vagy fegyveres emberrablásról. Toborozhatsz magad mellé embereket, hogy segítsenek a tervedben vagy végbeviheted ezeket a missziókat egyedül is. A cikkek lehetőség szerint online eladhatóak, vagy másoknak a szomszédságban.
- Tattoo Artist — Ez a karakter tudja, hogy hogyan kell tetoválásokat készíteni. Dolgozhat egy szalonban vagy otthon, a saját házában is akár. Rendezhetnek időpontokat, kereshetnekügyfeleket stb. Ez az egész akár elvezethet téged, hogy később a saját tetoválószalonodat vezethesd.
- Worker — Ennek a karakternek egy legális munkája van, amiből pénzt szerez. Dolgozhat akár egy helyi kisboltban, aztán munka után lejön bangelni a többiekkel. Ha az egy üzlet, amit egyes bandatagok rendszeresen látogatnak, akkor bevonhatják a bandatagokat és kedvezményt adhatnak nekik.
- Tag Banger —Egy banger vagy, aki imádja felütni a falakat festékszóróval, ez a te dolgod. Büszkeségedet nyered abban, hogy zavarba hozod a rivális bandatagokat a falon és megjelölöd a bandákat a bandaorientált tagekkel. Fontos számodra, hogy a kívülállók tisztában legyenek azzal, hogy hol vannak és az adott rivális banda nincsen szívesen látva ott.
- False Claimer — A személy, aki mindenáron a banda tagja szeretne lenni, ezért hajlandó akár hamisan is betölteni benne egy szerepet. Ez az ember azért szeretne a bandához tartozni, mert ez az életstílus vonzó számukra, habár nagy valószínűsége van annak, hogy egy ujjukat sem mozdítanák meg, ha banda rivalizálásról lenne szó. Sokszor viselik túlzottan a banda színeit és használják a banda nyelvezetét, hogy megpróbáljanak beilleszkedni a társaságba.
- Crash Dummy — Egy elhivatott gyerek, aki általában vakmerő és vad is. Ez az ember az, akire rábízhatsz bármit, hogy megtegyen, amit csak akarsz, tökmindegy milyen veszélyes lehet is az. Evidens, hogy ez az ember tele van adrenalinnal és ez tetszik, szóval megtesznek mindent, hogy felcsigázva tartsák magukat. A crash dummy-k több mint valószínű, hogy börtönben vagy éppen halottként végzik fiatalkorukban és azok az emberek közé tartoznak, akinek semmi pénzért nem lennél a társaságában a veszély miatt, amit magára hoz.
- Borbély/Szépész — Ez a karakter hajakat vág, frizurákat készít a megélhetésért. Dolgozhat egy szalonban, dolgozhatnak a saját otthonukban vagy házhoz mehetnek az ügyfeleikhez, hogy elvégezzék munkájukat. Ez egy olyanfajta RP, ami igényel valamennyi előzetes tudást a fordászatról, hogy megfelelően játszhasd el ezt a szerepet.Ű
- Freeloader — Ennek a karakternek nincsen igazi otthona és nem marad egyhelyben túl sokáig. Lehet, hogy aktívan munkát keresnek, kiteszik őket otthonról, bulikat keresnek és ezért kacsintgatnak a bűnözés felé, hogy megkeressék a pénzüket.
- Musician — Ez a karakter egy feltörekvő zenész. Készíthet beateket, hogy eladja azokat online, vagy rapeléssel próbálják becsesebbé tenni nevüket. Egy zenész eljátszása nagyon egyedi tud lenni és mégis olyan dolog, ami gyakori a bandatagok között a való életben. Felállítani egy műsort, felvételt készíteni a stúdióban, kiadni a saját mixtape-eidet: mind-mind lehetséges roleplay ötlet, ami azzal jár, ha ilyen karaktert alakítasz.
- Apuka/Anyuka — Ennek a karaktereknek van egy gyereke, akinek gondját viseli. Ezzel ők jobban tudatában lehetnek a helyzetüknek, jobban elkerülhetnék a veszélyesebb szituációkat annak a ténynek köszönhetően, hogy van egy gyerekük. Fordulhat a bandához, hogy segédkezzenek a gyerek felnevelésében, vagy csatlakozhatnak a bandához a pénzbeli profit miatt.
- Barátnő/Pasi/Feleség/Férj — Ez a karakter párkapcsolatban él. Lehet, hogy egy teljesen új karaktert mutat be a bandára, mivel élettársát még nem ismerték a hood lakói. Előfordulhat, hogy bűncselekményhez kell folyamodniuk annak érdekében, hogy a számlabefizetésben ki tudják venni részüket. Vagy akár mind a kettő karakter együtt is benne lehet a bűnözői sémákban.
- In and Out of Prison — Ez karakter mindig ki-be jár a börtönből. Lehet, hogy nem követnek el olyan súlyos bűncselekményeket, amik fegyházba vezetik őket, talán csak börtönbe. Vagy néhányszor voltak már a börtönben és nem tudnak rajta segíteni. Lehet, hogy felfüggesztettben is elkövetnek valamilyen bűncselekményt, mivel ez az egyetlen életstílus, amit ismernek.
- Stoner — Ez a karakter minden nap füvezik egész álló nap. Valószínűleg nagyon sok dologhoz "nemtörődöm" módon állnak hozzá és csak a füvön kattog az agyuk. Mivel egyfolytában a marihuána között vannak, lehet, hogy el tudnak adni egy pár tasakkal hogy újratölthessék saját készletüket.
- Forrófejű — Ez a karakter nagyon könnyen felkapja a vizet. Készen állnak bármikor erőszakot alkalmazni a legkisebb konfliktusért is. Ez az agresszív magatartás sokszor vezetheti őket harcokba, és lehetséges, hogy akár börtönbe is. Legyen az rivális vagy a saját bandájának a tagja, ez a karakter hamar küzdeni kezd.
- Drogfüggő — Ez a karakter erős kábítószerfüggő. Lehetnek aktív drogfüggők, de így is képesek arra, hogy üzletüket kezeljék és pénzt keressenek. Lehetnek teljesen függők is, akik csak a legfontosabb szükségleteiket keresik össze és bármilyen pénz befolyik pluszban, azt drogokra fogja költeni.
- Booster — Közel áll a Property Theft-hez, ez a karakter a ruhadarabok ellopására specializálódott. Besétálnak különböző ruhaboltokba és pólókat, farmereket, zoknikat, öveket, cipőket stb. lopnak el. Lehet, hogy egy ruhaboltban dolgoznak és ellopnak mindent, amit csak tudnak, amíg a főnökük oda nem . Ezek a karakterek az interneten adják el portékájukat, vagy másoknak a szomszédságban.
- Car Enthusiast — Ez a karakter csak az autójával foglalatoskodik. Lehet egy projekt autójuk, amin már évek óta dolgoznak, és amikor csak alkalmuk adódik rá, hogy beszereljenek egy új alkatrészt, megteszik. Napokig tudnának mesélni neked az autókról és valószínűleg imádnak versenyezni/vagy csak cruise-olni a városban a "doppingolt" autójukkal.
- All Talk — Ez a karakter nagyon nagyszájú. Ez a karakter folyton csak beszél és beszél, akármit is csinálnak közben. Ez a karakter valószínűleg teljes mértékben kihasználja a szociálmédiát, Intagram Live-okat csinál, képeket posztol a Facebookra stb.. A középpontban akarnak lenni és mondani akarják a mondandójukat bárkinek, bármiről, bármikor és bárhol.
- Scammer — Ez a karakter online átveréseket csinál, hogy megélhetést biztosítsanak maguk számára. Lehet már te is láttad azokat a "csinálj $40-ból $400-t" típusú posztokat a szociálmédián. Ez az a fajta karakter, amelyik próbálja azokat az embereket elkapni, akik eléggé sebezhetőek ahhoz, hogy bedőljenek az átverésüknek. Érdekeltek bankkártya adatok megszerzésében és a nekik szükséges dolgok megvételében a lopott kártyával.
- Hoe — Ez a karakter lehet vagy lehet, hogy nem lesz engedelmes egy stricinek vagy egy élettársnak. Néhány nő saját akaratukból árulják testüket és teszik a dolgukat azért, hogy be tudják fizetni a számlákat. Lehet, hogy korábban stripperek voltak és végeredményül oda jutottak, hogy árulniuk kell testüket. Hogyha van egy stricijük, akkor ez a karakter eladja testét és a pénzt visszaviszi neki.
- Neighborhood Hoe — Eltérően az előzőtől, egy Neighboorhood Hoe nem árulja a testét. Ez a karakter egyszerűen gátlástalan és imád szexelni. Ez a karakter extrém manipulatív, kihasználja az ingyenes randevúkat és a kiszolgálatott férfiakat, akik hajlandóak számára kifizetni a számlákat, ételeket venni neki stb.
- Sneakerhead/Hypebeast — Ez a karakter rettentően érdekelt a divatban. Meg akarják szerezni a legújabb Jordaneket, amiket kiadtak és hajlandóak megtenni bármit, hogy megszerezhessék azokat. Ez a karakter szintén valószínűen nagyon sokat használja a szociálmédiát, próbál flexelni a társaiknak a legújabb szerzeményeikkel.
- Tattoo Enthusiast — Ez a karakter imádja a tetkókat. Lehetséges, hogy már most van egy nagy adag nekik és valószínűleg arra vágyik, hogy tetoválások borítsák testét. Minden tetoválásnak külön sztorija lehet és ez a karakter ezt kis is fogja fejezni. Egy nagyadag imádatuk van a művészet felé és esélyes, hogy ez oda vezeti őket hogy saját maguk legyenek a tetóválóművészek.
- Instigator/Flamer — Ez a karakter mindenből viccet űz és felfújja a dolgokat. Sokszor nem kerülnek konfliktusba, szeretnek játszani a háttérből csak hozzászólásokkal hogy fokozzák a feszültséget. Ennek a karakternek valószínűleg mindig van egy videója a verekedésekről a szomszédságban, de sosincsenek igazán belevonva egybe sem.
- Food Stamp/Bootleg Seller — Ez a karakter ételutalványokat/alkoholos italokat árul, hogy megszerezze pénzét. Lehet, hogy CD-ket vagy DVD-ket írnak, hogy rátegyék a legújabb filmeket és eladják őket a hoodon. Az élelmiszer-utalványokat az állam állítja ki és nem mindenki képes átvenni őket. Ezeket eladni egyszerű pénz lehet miután valaki azokat ingyen megkapja és hónapról hónapra eladja őket, ez egy egyszerűbb feltörekvés lehet a karakternek.
Nyugodtan keverd össze ezeket a szerepeket/tulajdonságokat. Légy kreatív és próbálj olyat RP-zni amit még soha korábban. Végezz egy kis háttérkutatást. Készíts egy alternatív karaktert amely ezekre alapul. Ezek a dolgok teszik egy közösség roleplayezését sokkal élvezetesebbé és változatosságot hoz a frakcióba.
Leírást készítette: land of the crims, Gassed Up, YBN Goon