Frakció fejlesztési feltételek

Status
Ez a téma nem fogad további válaszokat.

Bence58

Fórum betyár
Tulajdonos
Augusztus 21, 2022
376
182
8DZ0ozt.png


Mapolás:
- Maximum 250 objectből állhat egy mapolás.
- Ha a duty hely is változik kötelező egy fájlban mellékelni a PONTOS pozíciót ilyen formátumban:
Kód:
{x, y, z, interior, dimenzió}
- Illesztési hibák (lebegő objectek, kerítés illesztési hibák) esetén azonnal elutasítva.
- Működő gate objecteket tilos a mapolásban hagyni.
- Véletlen kivett / lerakott objectek miatt 2db figyelmeztetést (3-nál deaktiválás) kap a frakció.
- Interior mapolás mindig külön .map fájl legyen.


Gate:
- Kapu törlés esetén mellékelni az ID-t (/nearbygates).
- Új gate esetén mellékelni a pontos pozíciót a következő formátumban:
Kód:
{Model ID, Zárt X, Zárt Y, Zárt Z, Zárt RX, Zárt RY, Zárt RZ, Nyitott X, Nyitott Y, Nyitott Z, Nyitott RX, Nyitott RY, Nyitott RZ, Interior, Dimenzió}

Skin modok:
- A skin nem haladhatja meg az 1 MB-ot. (TXD és DFF együtt)
- GTA-hoz illeszkedő skinek legyenek.


Jármű mod:
- A jármű mod nem haladhatja meg az 5 MB-ot (TXD és DFF együtt)
- A szerveren megtalálható jármű modokhoz illeszkedjen.

BEKERÜLÉSTŐL SZÁMÍTVA HAVONTA EGY FRAKCIÓ FEJLESZTÉSI KÉRELEM ENGEDÉLYEZETT.
 
Status
Ez a téma nem fogad további válaszokat.